دوره آموزشی اصلاح و ابرو 

اگردراموزشگاه رخ طلایی در یک دوره آموزش اپیلاسیون شرکت کردید، حتما از مدرس دوره درخواست کنید در کنار روش های رایج اپیلاسیون  نحوه صحیح بند انداختن را نیز به شما آموزش دهد و طی یک جلسه این دو روش را با هم به صورت عملی مقایسه کند تا خودتان متوجه تفاوت فاحش این دو روش شوید. اگر اپیلاسیون و بند انداختن را به خوبی فرا بگیرید میتوایند مشتری های بیشتری با درصد رضایت بالا داشته باشید.

بند انداختن ابرو مهارت زیادی میخواهد
روش های آرایش ابرو مثل وکس و و موم را میتوان با دوره های آموزشی ابتدایی و حرفه ای به راحتی یاد گرفت و بعد از چند جلسه تمرین و تکرار آن را مثل آب خوردن پیاده کرد. در واقع آموزش وکس ابرو همه گیر شده و کار سختی نیست اما بند انداختن کار هر کسی نیست. زیرا حتی اگر شما بند انداختن ابرو را یاد بگیرید باید تمرین زیادی داشته باشید تا به مهارت برسید و بتوانید بدون آسیب به ابرو و پوست آن به راحتی به پاکسازی اطراف ابروها بپردازید.

نکته اول:
اگر خودتان هنوز نمیتوانید ابروهایتان را بند
نداختن تمیز کنید بهتر است از  سالن زیبایی رخ طلایی  کمک بگیرید.  که علاوه بر حرفه ای بودن در بند انداختن به خوبی سایر تکنیک های آرایش ابرو را برای شما انجام دهد و برایتان سنگ تمام بگذارد.

نکته دو:
اگر دوست دارید مهارت و توانایی بند انداختن ابرو را به درستی فرا بگیرید به آموزشگاه رخ طلایی مراجعه کنید که در دوره آموزش آرایش ابرو علاوه بر سرفصل های آرایش ابرو با وکس و موم و … نحوه صحیح بند انداختن را به شما آموزش دهیم.

آیتم های آموزشی : 
– شمع صورت
– موم دایم
-موم معمولی
-موم سرد و گرم
-بند انداختن

هزینه دوره : 
3 جلسه آموزش 5 جلسه تمرین و 6 ماه پشتیبانی : 370 هزار تومان