در گذشته‌های نه چندان دور، تاتو و خالکوبی دائمی تلقی می‌شدند ولی امروز به لطف پیشرفت‌های تکنولوژی لیزر می‌توان به شکلی موثر و ایمن آن‌ها را پاک کرد.

لیزرهای امروزی به تعداد جلسات کمتری نیاز داشته، عوارض جانبی کمتری دارند و می‌توانند رنگ‌هایی که که در گذشته پاک کردنشان ممکن نبود را هم پاک کنند. امروز می‌خواهیم در مورد پاک کردن تاتو با لیزر صحبت کنیم و گریزی هم به سایر روش‌های پاک کردن تاتو و خالکوبی بزنیم. ببینیم که چرا روش لیزری بهتر از سایر روش‌ها است و چه مواردی را باید پیش اقدام برای درمان بدانید.

چرا پاک کردن تاتو با لیزر؟

روی بدن خود خالکوبی دارید و دیگر برایتان جذاب نیست؟ ابروهای خود را تاتو کرده‌اید و کرده‌ی خود پشیمانید؟ اگر می‌خواهید تاتوی خود را پاک کنید، باید به یک نکته‌ی کلیدی توجه کنید که توسط انجمن درماتولوژی آمریکا مطرح شده است:

به لطف پیشرفت‌های اخیر در فناوری لیزر، لیزرهای امروزی می‌توانند:

  • به شکلی موثر و ایمن تاتوها را پاک کنند.
  • برای پاک کردن تاتو به تعداد جلسات کمتری نیاز دارند.
  • می‌توانند رنگ‌هایی را پاک کنند که در گذشته پاک کردنشان ممکن نبود.

در این جا باید یادآور شویم که با وجود پیشرفت‌های فنی و تکنولوژی، این که لیزردرمانی چقدر برای شما موثر باشد، تا حد فراوانی به اپراتور لیزر بستگی دارد. اگر پزشک منتخب شما تجربه و مهارت کافی نداشته باشد، نه تنها پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر موثر نخواهد بود، بلکه خطرات زیادی هم خواهد داشت. در طرف مقابل اگر پزشک تخصص و تبحر کافی داشته باشد، پاک کردن تاتو با لیزر به موثرترین و ایمن‌ترین روش تبدیل می‌شود.